Біз туралы - Жетісу облысы Кербұлақ ауданы Көксу орта мектебі https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/ ru Біз туралы - Жетісу облысы Кербұлақ ауданы Көксу орта мектебі DataLife Engine ОҚУШЫЛАР ЖЕТІСТІГІ https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/64-oushylar-zhetstg.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/64-oushylar-zhetstg.html



]]>




]]>
admin Thu, 14 Dec 2023 10:29:57 +0600
Нормативтік құжаттар https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/18-normativtk-zhattar.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/18-normativtk-zhattar.html

Казіргі кездегі жалпы орта білім беретін мектеп мазмұнын 
айқындайтын нормативтік құжаттар


Казіргі кездегі жалпы орта білім беретін мектеп мазмұнын айқындайтын нормативтік құжаттар. Білім стандарты негізгі нормативтік құжат болып есептеледі. Білім стандарты саяси-әлеуметтік және мәдени мәнді білім кеңістігінің бірлігін қамтамасыз ететін республикада жалпы білім беретін мектептердің әрі қарай дамуына қолайлы жағдай туғызады.

Қоғамдағы жеке тұлғаның қажетін өтеуге бағытталған, білім берудің мемлекеттік нормасы білім стандарты сапалы білімділік жүйесі арқылы түсіндіріледі. Білім стандартының объективті негізі оның мазмұны оқу жүктемесінің көлемі және оқушыларды дайындау деңгейінің көлемі болып табылады.
Әрбір объектіде белгіленген негізгі білімге қойылатын талап және норма білім сапасын анықтайтын эталон спеттес негізінен білім стандарты оқу процесіне қатысты іс-әрекетті ұйымдастыруды реттейтін жалпы орта білім сапасынынң белгіленген нормаға сәкес оған қойылатын талапқа сай бағытталуы тиіс.
Жалы орта білім беру стандартына қойылатын талаптар:
— қажеттілігіне мүмкіндігіне сәйкес қызығушы жақтың әлеуметтік-мәдени жағдайын ескеру;
— соңғы нәтиженің нормаға сәйкес бағдарлы болуы;
— білім саласы бойынша стандарттың құзырлық келісімін сақтау;
— мектептің әрбір сатысында тұлғаның даму міндетін ескере отырып білім мазмұнының толықтығын қалыптастыруды қамтамасыз ету;
— білім мазмұнының бірлігін тиімді формада жазып көрсету;
— оқушылардың қабілеті, қызығушылығы мен бейімділігн ескере отырып мектептің, аймақтың, мемлекеттің жетіп көзқарасымен сәйкестендіре көрсету;
— оқушылардың оқу жүктемесін шамадан тыс асып кетпеуін қарастыру;
— тексеру кезінде технолгиялық жағынан дайын болу.
Біздің Республика тәуелсіз тұтас бірліктегі мемлекет, республикадағы мектептер әртүрлі тілде оқыту мен қатар жалпы білім беру саясатын сақтай отрып мемелекеттің қызығушылығы негізінде дамуы тиіс. Осыған байланысты білім беру мазмұны барлық мектепке бірдей міндетті түрде қарастырылады. Міндетті оқылатын пәндер мазмұнында республиканың кейбір аймақтарының экономикалық және мәдени-тарихи жағдайы көрініс табады.
Кейбір арнайы курстарда «Туған өлкенің мәдениеті мен тарихы», «Регионның экономикасы және экологиясы» т.б. жоғарыда айтылған регионның ерекшеліктері білім мазмұнында ескеріледі. Оқу жоспарындағы жалпы білім мазмұнында көрініс табады. Базистік оқу жоспары білімнің сатылық жүйелі принципіне негізделіп құраған.
Базистік оқу жоспарында қарастырылған мәселелер:
— негізгі мектепте білімін логикалық жағынан тамамдағаннан кейін өз қалауы бойынша оқуды профильдік мектпте, гимназияда, әртүрлі орта, арнайы лицейлерде т.б. оқу орындарында жалғастыру;
— мектепті гуманитарландыруға байланысты міндетті оқу жүктемесін қысқарту;
— бір сағаттық эффектісі шамалы курстарды азайту;
— республикада тіл туралы заңға байланысты оқытуды мемлекеттік (қазақ тілі) және басқа тілдерді мектпетің барлық түрінде оқыту;
— жеке тұлғаның қажеттілігіне байланысты қоғамда үш бағытта ұйымдастырылған: ғылыми, жаратылыстану, гуманитарлық-эстетикалық және кәсібі-техникалық профильді-дифференциацияланған оқытуды енгізу
— білім беру мазмұнында көрсетілгендей жалпы білім беретін мектептердің барлық типтері мен түрлерінде міндетті түрде оқыту.
Базистік оқу жоспарының жобасы бойынша:
— барлық пәндердің мазмұнына халық педагогикасындағы ұлттық мәдениет компоненттерін енгізу;
— білім беруді гуманитарландыру;
— білім беруде математика-жаратылыстану бойынша жалпы мәдени бағытты күшейту;
— әр пәнді оқыту әдісінің жүйесі жаңарып отыруы тиіс;
— оқу-әдістемелік комплексті әрбір курс бойынша кұру.
Базистік оқу жоспары екі бөлімнен тұрады — инварианттық және вариативтік. Инварианттық оқу жүктемесінде білім беру мазмұны
міндетті түрде барлық оқушылар үшін қордаланып берілген. Блоктық пәндер жинтығында білім берудің негізгі компоненттері (ақыл -ой, адамгершілік, еңбек, коммуникативтік, эстетикалық дене) оқу жоспарына сәйкес білім берудің инварианттық мазмұнында блок түрінде беріледі, математика, жаратылыстану, қоғамтану, өнер, дене және еңбекке даярлау.
Вариативтік оқу жүктемесінде мазмұнын ата-аналардың және балалардың мүмкіндіктерімен күшіне сай қажетін ескере отырып мектеп қарастырады. Оқу жүктемесінің ішкі құрылысы баланың жасына тәуелді. Бастауыш сыныптарда вариативтік бөлігі әр сыныпта екі-үш сағаттан қосымша сабақ жүргізу арқылы оқу уақытымен жүзеге асады. Оларды өз тандауы бойынша әр сабақтарды негізінен жалпы-мәдени іскерлік қалыптастыруға бағыттап қолдануға болады. Вариативтік бөлімінің екінші сатысы әр сыныпта бес сағаттан факультативтен тұрады. Таңдау бойынша мектепте вариативтік бөлімнің үшінші сатысы көпқырлы пәндер мен сәндік курстардан тұрады. Инварианттық және вариативтік бөлігі оқытудың әртүрлі бірдей емес.
Бастауш сыныпта инварианттық бөлігі 89% құраса барлық оқу жүктемесінің 11% вариативтік бөлігі құрайды.
Инварианттық және вариативтік бөлігі І-ІІ сатыда 85% және 15%, 44,8% және 55,2%. Жалпы білім беретін мектептердің сатылық ерекшелігі базалық куспен анықталады, оқу жүктемесінің вариативтік және инварианттық қатынасы және мазмұндық құрылымы вариативтік бөлігін құрайды. Осы ерекшеліктер үш базистік оқу жоспарды мемлекеттік базистік жалпы орта білім беретін оқу жоспарын жеке қарастырады. Мектепті бітіргеннен кейін өз қызығушылығымен тандауы бойынша оқуды (профильды) көпқырлы мектептің бірінде жалғастырады. Көпқырлы мектеп ғылыми-жаратылыстану (лицей бағдарламасы бойынша) гуманитарлық-эстетикалық (гимназия бағдарламасы) және кәсіби-техникалық бағытта ұйымдастырылуы мүмкін. Көпқырлы мектептің мақсаты оқушыларға жағдай жасау, кейбір пәндерге оқушылардың қызығушылығын және қабілетін арттыруға кей пәндерге терең теориялық және тәжірибелік білім беруге бағытталған. Үшінші жалпы мектепті бітіру сатысы. Білім берудің алты компоненты бірдей жалпы білім беретін мектепті бітіру дайындығына бағытталған. Бұрын міндетті емес болып есептеліп келген (Өнер) блогы құрайды. Бұл блок «Өнертануға кіріспе» деп аталады.
Алтыншы білім беру блогына дәстүрлі дене шынықтыру, еңбек, бастауыш әскери дайындық курсы кіреді. Осыған байланысты әр блоктың ішкі құрылысын ашып көрсету қажет, әрбір блок уақыттың өте аз мөлшерін
қажет етеді. Білім берудің вариативтік бөлішінің жоғарғы сатысы көпқырлы пәндерден, қолданбалы курс және әркімнің өз таңдауы бойынша курстардан тұрады. Көпқырлы пәндерге негізгі оқу пәні жатады, қолданбалы курсы негізгі пәндерден білімді тереңдетуге және тәжірибеге дайындайды.
Таңдаған курсы бойынша тек факультатив қана емес, басқа да көпқырлы пәндердің нақты саласы бойынша басқа бағытта да қызығушылығына сәйкес білім беріледі. Жалпы білім беретін оқу орындары нақты оқу жоспарын әзірлеуде, сондай-ақ базистік оқу жоспары нормативтік комплексті анықтайды.
— оқу мерзімін жалғастыру (жалпы және жеке әр саты бойынша);
— республикалық және мектеп компоненты мен білім стандартының өзара қатынасы;
— жалпы орта білім берудегі вариативтік және инварианттық бөлігінің дара қатынасы;
— базалық мектептер үшін міндетті факультатив сабақтарының аптатық жүктемесі;
— оқушылардың апталық жүктемесі;
— жалпы сағат саны, мемлекеттік қаржыландыру.
Оқу жоспарын — Қазақстан Республикасының Білім министрлігі
бекітетін құжат, онда оқу пәндерінің құрамы саны оқу орнында оқылатын пәндерді жүйелі ретімен әр сыныптағы сағат санын көрсетеді. Қазіргі кезде оқу жоспарында оқылатын пәндер үш топқа бөлінеді. Міндетті түрде оқылатын (базалық компонент) оқушылардың таңдауы бойынша (дифференциациялық компонент) және мектептің кеңес беруі бойынша оқылатын пәндер, (мектеп және регионалдық компонент). Оқу бағдарламасын жасау тарихында екі принцип қалыптасты. Бірі — концентрлік, екіншісі -линейный. Біріншісінде бағдарлама анағұрлым күрделі. Мысалы, бастауыш сыныпта судың үш жағдайын (сұйық, газ тәрізді, қатты) түрін оқытса, ал 7 мен 9 — сыныпта судың қайнауын молекула -кинетикалық қозғалыс түрінде түсіндіреді. Екінші прицип бойынша уақытты үнемді пайдалану, қайталау өткеннің жалғасын логикалық оқыту т.б.
Нақты оқу бағдарламасындағы материалдық мазмұны әрбір оқу пәндердің бойынша және барлық оқытылатын тақырыптары оқулықтармен оқу құралдарында берілген.
 
 
]]>

Казіргі кездегі жалпы орта білім беретін мектеп мазмұнын 
айқындайтын нормативтік құжаттар


Казіргі кездегі жалпы орта білім беретін мектеп мазмұнын айқындайтын нормативтік құжаттар. Білім стандарты негізгі нормативтік құжат болып есептеледі. Білім стандарты саяси-әлеуметтік және мәдени мәнді білім кеңістігінің бірлігін қамтамасыз ететін республикада жалпы білім беретін мектептердің әрі қарай дамуына қолайлы жағдай туғызады.

Қоғамдағы жеке тұлғаның қажетін өтеуге бағытталған, білім берудің мемлекеттік нормасы білім стандарты сапалы білімділік жүйесі арқылы түсіндіріледі. Білім стандартының объективті негізі оның мазмұны оқу жүктемесінің көлемі және оқушыларды дайындау деңгейінің көлемі болып табылады.
Әрбір объектіде белгіленген негізгі білімге қойылатын талап және норма білім сапасын анықтайтын эталон спеттес негізінен білім стандарты оқу процесіне қатысты іс-әрекетті ұйымдастыруды реттейтін жалпы орта білім сапасынынң белгіленген нормаға сәкес оған қойылатын талапқа сай бағытталуы тиіс.
Жалы орта білім беру стандартына қойылатын талаптар:
— қажеттілігіне мүмкіндігіне сәйкес қызығушы жақтың әлеуметтік-мәдени жағдайын ескеру;
— соңғы нәтиженің нормаға сәйкес бағдарлы болуы;
— білім саласы бойынша стандарттың құзырлық келісімін сақтау;
— мектептің әрбір сатысында тұлғаның даму міндетін ескере отырып білім мазмұнының толықтығын қалыптастыруды қамтамасыз ету;
— білім мазмұнының бірлігін тиімді формада жазып көрсету;
— оқушылардың қабілеті, қызығушылығы мен бейімділігн ескере отырып мектептің, аймақтың, мемлекеттің жетіп көзқарасымен сәйкестендіре көрсету;
— оқушылардың оқу жүктемесін шамадан тыс асып кетпеуін қарастыру;
— тексеру кезінде технолгиялық жағынан дайын болу.
Біздің Республика тәуелсіз тұтас бірліктегі мемлекет, республикадағы мектептер әртүрлі тілде оқыту мен қатар жалпы білім беру саясатын сақтай отрып мемелекеттің қызығушылығы негізінде дамуы тиіс. Осыған байланысты білім беру мазмұны барлық мектепке бірдей міндетті түрде қарастырылады. Міндетті оқылатын пәндер мазмұнында республиканың кейбір аймақтарының экономикалық және мәдени-тарихи жағдайы көрініс табады.
Кейбір арнайы курстарда «Туған өлкенің мәдениеті мен тарихы», «Регионның экономикасы және экологиясы» т.б. жоғарыда айтылған регионның ерекшеліктері білім мазмұнында ескеріледі. Оқу жоспарындағы жалпы білім мазмұнында көрініс табады. Базистік оқу жоспары білімнің сатылық жүйелі принципіне негізделіп құраған.
Базистік оқу жоспарында қарастырылған мәселелер:
— негізгі мектепте білімін логикалық жағынан тамамдағаннан кейін өз қалауы бойынша оқуды профильдік мектпте, гимназияда, әртүрлі орта, арнайы лицейлерде т.б. оқу орындарында жалғастыру;
— мектепті гуманитарландыруға байланысты міндетті оқу жүктемесін қысқарту;
— бір сағаттық эффектісі шамалы курстарды азайту;
— республикада тіл туралы заңға байланысты оқытуды мемлекеттік (қазақ тілі) және басқа тілдерді мектпетің барлық түрінде оқыту;
— жеке тұлғаның қажеттілігіне байланысты қоғамда үш бағытта ұйымдастырылған: ғылыми, жаратылыстану, гуманитарлық-эстетикалық және кәсібі-техникалық профильді-дифференциацияланған оқытуды енгізу
— білім беру мазмұнында көрсетілгендей жалпы білім беретін мектептердің барлық типтері мен түрлерінде міндетті түрде оқыту.
Базистік оқу жоспарының жобасы бойынша:
— барлық пәндердің мазмұнына халық педагогикасындағы ұлттық мәдениет компоненттерін енгізу;
— білім беруді гуманитарландыру;
— білім беруде математика-жаратылыстану бойынша жалпы мәдени бағытты күшейту;
— әр пәнді оқыту әдісінің жүйесі жаңарып отыруы тиіс;
— оқу-әдістемелік комплексті әрбір курс бойынша кұру.
Базистік оқу жоспары екі бөлімнен тұрады — инварианттық және вариативтік. Инварианттық оқу жүктемесінде білім беру мазмұны
міндетті түрде барлық оқушылар үшін қордаланып берілген. Блоктық пәндер жинтығында білім берудің негізгі компоненттері (ақыл -ой, адамгершілік, еңбек, коммуникативтік, эстетикалық дене) оқу жоспарына сәйкес білім берудің инварианттық мазмұнында блок түрінде беріледі, математика, жаратылыстану, қоғамтану, өнер, дене және еңбекке даярлау.
Вариативтік оқу жүктемесінде мазмұнын ата-аналардың және балалардың мүмкіндіктерімен күшіне сай қажетін ескере отырып мектеп қарастырады. Оқу жүктемесінің ішкі құрылысы баланың жасына тәуелді. Бастауыш сыныптарда вариативтік бөлігі әр сыныпта екі-үш сағаттан қосымша сабақ жүргізу арқылы оқу уақытымен жүзеге асады. Оларды өз тандауы бойынша әр сабақтарды негізінен жалпы-мәдени іскерлік қалыптастыруға бағыттап қолдануға болады. Вариативтік бөлімінің екінші сатысы әр сыныпта бес сағаттан факультативтен тұрады. Таңдау бойынша мектепте вариативтік бөлімнің үшінші сатысы көпқырлы пәндер мен сәндік курстардан тұрады. Инварианттық және вариативтік бөлігі оқытудың әртүрлі бірдей емес.
Бастауш сыныпта инварианттық бөлігі 89% құраса барлық оқу жүктемесінің 11% вариативтік бөлігі құрайды.
Инварианттық және вариативтік бөлігі І-ІІ сатыда 85% және 15%, 44,8% және 55,2%. Жалпы білім беретін мектептердің сатылық ерекшелігі базалық куспен анықталады, оқу жүктемесінің вариативтік және инварианттық қатынасы және мазмұндық құрылымы вариативтік бөлігін құрайды. Осы ерекшеліктер үш базистік оқу жоспарды мемлекеттік базистік жалпы орта білім беретін оқу жоспарын жеке қарастырады. Мектепті бітіргеннен кейін өз қызығушылығымен тандауы бойынша оқуды (профильды) көпқырлы мектептің бірінде жалғастырады. Көпқырлы мектеп ғылыми-жаратылыстану (лицей бағдарламасы бойынша) гуманитарлық-эстетикалық (гимназия бағдарламасы) және кәсіби-техникалық бағытта ұйымдастырылуы мүмкін. Көпқырлы мектептің мақсаты оқушыларға жағдай жасау, кейбір пәндерге оқушылардың қызығушылығын және қабілетін арттыруға кей пәндерге терең теориялық және тәжірибелік білім беруге бағытталған. Үшінші жалпы мектепті бітіру сатысы. Білім берудің алты компоненты бірдей жалпы білім беретін мектепті бітіру дайындығына бағытталған. Бұрын міндетті емес болып есептеліп келген (Өнер) блогы құрайды. Бұл блок «Өнертануға кіріспе» деп аталады.
Алтыншы білім беру блогына дәстүрлі дене шынықтыру, еңбек, бастауыш әскери дайындық курсы кіреді. Осыған байланысты әр блоктың ішкі құрылысын ашып көрсету қажет, әрбір блок уақыттың өте аз мөлшерін
қажет етеді. Білім берудің вариативтік бөлішінің жоғарғы сатысы көпқырлы пәндерден, қолданбалы курс және әркімнің өз таңдауы бойынша курстардан тұрады. Көпқырлы пәндерге негізгі оқу пәні жатады, қолданбалы курсы негізгі пәндерден білімді тереңдетуге және тәжірибеге дайындайды.
Таңдаған курсы бойынша тек факультатив қана емес, басқа да көпқырлы пәндердің нақты саласы бойынша басқа бағытта да қызығушылығына сәйкес білім беріледі. Жалпы білім беретін оқу орындары нақты оқу жоспарын әзірлеуде, сондай-ақ базистік оқу жоспары нормативтік комплексті анықтайды.
— оқу мерзімін жалғастыру (жалпы және жеке әр саты бойынша);
— республикалық және мектеп компоненты мен білім стандартының өзара қатынасы;
— жалпы орта білім берудегі вариативтік және инварианттық бөлігінің дара қатынасы;
— базалық мектептер үшін міндетті факультатив сабақтарының аптатық жүктемесі;
— оқушылардың апталық жүктемесі;
— жалпы сағат саны, мемлекеттік қаржыландыру.
Оқу жоспарын — Қазақстан Республикасының Білім министрлігі
бекітетін құжат, онда оқу пәндерінің құрамы саны оқу орнында оқылатын пәндерді жүйелі ретімен әр сыныптағы сағат санын көрсетеді. Қазіргі кезде оқу жоспарында оқылатын пәндер үш топқа бөлінеді. Міндетті түрде оқылатын (базалық компонент) оқушылардың таңдауы бойынша (дифференциациялық компонент) және мектептің кеңес беруі бойынша оқылатын пәндер, (мектеп және регионалдық компонент). Оқу бағдарламасын жасау тарихында екі принцип қалыптасты. Бірі — концентрлік, екіншісі -линейный. Біріншісінде бағдарлама анағұрлым күрделі. Мысалы, бастауыш сыныпта судың үш жағдайын (сұйық, газ тәрізді, қатты) түрін оқытса, ал 7 мен 9 — сыныпта судың қайнауын молекула -кинетикалық қозғалыс түрінде түсіндіреді. Екінші прицип бойынша уақытты үнемді пайдалану, қайталау өткеннің жалғасын логикалық оқыту т.б.
Нақты оқу бағдарламасындағы материалдық мазмұны әрбір оқу пәндердің бойынша және барлық оқытылатын тақырыптары оқулықтармен оқу құралдарында берілген.
 
 
]]>
admin Mon, 18 Apr 2022 11:47:34 +0600
Әдістемелік бірлестігі https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/12-dstemelk-birlestigi.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/12-dstemelk-birlestigi.html



 

]]>



 

]]>
admin Mon, 18 Apr 2022 11:45:30 +0600
Мұғалім шығармашылығы https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/13-malm-shyarmashylyy.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/13-malm-shyarmashylyy.html



 

]]>

 

]]>
admin Mon, 18 Apr 2022 10:11:07 +0600
Мектеп тарихы https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/1-mektep-tarihy.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/1-mektep-tarihy.html тамызындағы № 8 шешімінің негізінде Көксу ауылында мектеп ашылды, яғни аталмыш мектеп тарихы
82 жылды құрайды.
Жаңа ғимарат 1977 жылы салынып, 1979 жылы іске қосылды. Ғимарат типті, үш қабатты, 640 оқушыға
арналған.Бірінші он жылдық түлектерін мектеп 1943 жылы шығарды. Осы уақытта мектеп директор-
лары әр уақытта ауысып отырды: Гилев Георгий Петрович (1933-1945), Карабаев Иван Николаевич (1945-1964), Миллер Амалия Александровна (1964-1972), Пилипенко Александр Иванович (1972-1988),
Сатымбаев Ерғали Ариполлаұлы (1998-2013), 2013 жылдан бастап мектеп директоры қызметін Жуниспаева Гульвира Өміржанқызы атқарып келді. 2016 жылдың қыркүйек айынан бастап Сатымбаев Ерғали Ариполлаұлы директор міндетін атқарып келеді.
50- ші жылдары барлық мектептердегідей бұл мектепке де оңай соққан жоқ.Оған қарамастан мектеп өз жұмысын жүргізіп, әрі жаңа қоғам азаматтарын шығарып отырды. Сол жылдары мектеп үш мезгілді оқытумен жұмыс жүргізді. Олар: күндізгі мектеп, кешкі мектеп және интернат еді.
60-шы жылдары мектеп көркейіп өсті. Мектепте материалдық, техникалық база көркейіп аудан бойынша алдыңғы қатарлы физика, химия кабинеттерінің оқу құрал- жабдықтары оқушылардың көмегімен түгенделді.
1979 жылы мектеп үлкен, ыңғайлы, жарық, жаңа ғимаратқа көшті.
2008 жылы  мектеп ішінде  шағын  орталығы (бала бақша )   25  орынға  ашылды . 2016  жылы   қысқа  мерзімді  топқа  25 балаға  орын  қосылды.
2019 жылдан  қыркүйек  айынан бастап   Буджибаев  Даулет   Аленович   мектеп  директордың   қызметін   атқарып  кележатыр .
2019 жылдың  маұсым  айында  мектепке  жөндеу  жұмыстары  жүргізілді. Мектеп  ғимаратының  есік  терезелері аустырылып  пластика  терезе   салынды.  2020 жылы  мектепке жоғары  жылдамдығымен интернет  қосылды. Оқушылар  және  мұғалімдер  компьютермен  интернет  арқылы  жұмыс  істеу  үшін  жергілікті бюджет  арқылы  мектепке  жаңа  компьютерлер , ноутбуктар   берілді.



]]>
тамызындағы № 8 шешімінің негізінде Көксу ауылында мектеп ашылды, яғни аталмыш мектеп тарихы
82 жылды құрайды.
Жаңа ғимарат 1977 жылы салынып, 1979 жылы іске қосылды. Ғимарат типті, үш қабатты, 640 оқушыға
арналған.Бірінші он жылдық түлектерін мектеп 1943 жылы шығарды. Осы уақытта мектеп директор-
лары әр уақытта ауысып отырды: Гилев Георгий Петрович (1933-1945), Карабаев Иван Николаевич (1945-1964), Миллер Амалия Александровна (1964-1972), Пилипенко Александр Иванович (1972-1988),
Сатымбаев Ерғали Ариполлаұлы (1998-2013), 2013 жылдан бастап мектеп директоры қызметін Жуниспаева Гульвира Өміржанқызы атқарып келді. 2016 жылдың қыркүйек айынан бастап Сатымбаев Ерғали Ариполлаұлы директор міндетін атқарып келеді.
50- ші жылдары барлық мектептердегідей бұл мектепке де оңай соққан жоқ.Оған қарамастан мектеп өз жұмысын жүргізіп, әрі жаңа қоғам азаматтарын шығарып отырды. Сол жылдары мектеп үш мезгілді оқытумен жұмыс жүргізді. Олар: күндізгі мектеп, кешкі мектеп және интернат еді.
60-шы жылдары мектеп көркейіп өсті. Мектепте материалдық, техникалық база көркейіп аудан бойынша алдыңғы қатарлы физика, химия кабинеттерінің оқу құрал- жабдықтары оқушылардың көмегімен түгенделді.
1979 жылы мектеп үлкен, ыңғайлы, жарық, жаңа ғимаратқа көшті.
2008 жылы  мектеп ішінде  шағын  орталығы (бала бақша )   25  орынға  ашылды . 2016  жылы   қысқа  мерзімді  топқа  25 балаға  орын  қосылды.
2019 жылдан  қыркүйек  айынан бастап   Буджибаев  Даулет   Аленович   мектеп  директордың   қызметін   атқарып  кележатыр .
2019 жылдың  маұсым  айында  мектепке  жөндеу  жұмыстары  жүргізілді. Мектеп  ғимаратының  есік  терезелері аустырылып  пластика  терезе   салынды.  2020 жылы  мектепке жоғары  жылдамдығымен интернет  қосылды. Оқушылар  және  мұғалімдер  компьютермен  интернет  арқылы  жұмыс  істеу  үшін  жергілікті бюджет  арқылы  мектепке  жаңа  компьютерлер , ноутбуктар   берілді.



]]>
admin Fri, 15 Apr 2022 10:01:51 +0600
Мектеп әкімшілігі https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/15-mektep-kmshlg.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/administraciya/15-mektep-kmshlg.html  


 

 



 

 


]]>

 

]]>
admin Mon, 04 Apr 2022 10:27:23 +0600
Мектеп ұжымы https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/16-mektep-zhymy.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/16-mektep-zhymy.html





Көксу орта мектебі бойынша педагог-мамандар туралы мәлімет


Р\с

Аты жөні

Туған жылы, күні, айы

Білімі

Пәні

Санаты

Еңбек өтілі

1

Буджибаев Д.А.

01.05.89

жоғары

биология

Педагог-зерттеуші

13 жыл 3ай

2

Балтабаева А.Б.

09.02.94

жоғары

химия

Педагог-модератор

5 жыл 10 ай

3

Утепова Г.М

25.12.65

жоғары

география

Педагог-сарапшы

38 жыл 4 ай

4

Молдабекова А.А.

09.20.99

Арн.орта

Дене ш

б/к

4 ай

5

Исабек Е.Е

20.03.91

жоғары

физ-ра

2

10 жыл 4 ай

6

Меркебаев С.С.

16.07.89

жоғары

НВП

2

7 жыл 2 ай

7

Ибрагимов Е.Н.

21.02.84

жоғары

ИВТ

Педагог-модератор

14 жыл

8

Меркулова А.Б.

14.01.89

жоғары

биология

Педагог-сарапшы

10 жыл 4 ай

9

Дусенбаева.А.А

05.11.81

жоғары

математика

Педагог-модератор

19 жыл

10

Байгабатова А.Ж.

30.11.85

жоғары

математика

2

12 жыл 10 ай

11

Исраилова К.В.

05.11.85

жоғары

рус. яз

Педагог-зерттеуші

13жыл 5ай

12

Исмайлова К.Т.

12.12.85

жоғары

каз-яз

Педагог-модератор

15 жыл 1 ай

13

Оленбаева Н.О.

08.09.82

жоғары

каз-яз

Педагог-модератор

13 жыл 9 ай

14

Божыбаева Г.А.

25.02.86

жоғары

Әлеуметтік педагог, каз-яз

б/к

15 жыл

15

Имангожаева А.А.

25.07.66

жоғары

англ. яз

Педагог-сарапшы

32 жыл 1 ай

16

Исабаева Р.И.

01.01.68

жоғары

История

Педагог-сарапшы

28 жыл 2 ай

17

Нышанова Г.А.

02.02.8

жоғары

История

Педагог-модератор

10 жыл 4 ай

18

Жумагулова Г.Т.

06.07.81

жоғары

нач.класс

Педагог-модератор

16 жыл 4 ай

19

Аманбаева Л.С.

14.08.83

жоғары

нач.класс

Педагог-модератор

17 жыл 3 ай

20

Торгаева Г.М.

30.09.76

арнаулы орта

нач класс

2

12 жыл 5 ай

21

Абильбаева С.С.

23.08.73

арнаулы орта

нач класс

б/к

6 жыл 3 ай

22

Абыканова Г.С.

03.04.85

жоғары

өзін-өзі тану

Педагог-модератор

11 жыл

23

Базилова  Ж.К

29.03.62

арнаулы орта

нач.класс

б/к

17 жыл 5 ай

24

Кожманбетова  Д.Р          

14.03.99

Жоғары

өзін-өзі тану

б/к

2 жыл

25

Алтыбаев А

21.01.86

арнаулы орта

Көркем еңбек

б/к

2 жыл

26

Жамболусова А.И

05.02.85

жоғары

дефектолог

б/к

16 жыл 3 ай

27

Нүсіпжан А.Р

18.11.96

Арнаулы орта

Бастауыш сынып

Педагог-модератор

4 жыл 4 ай

28

Нурымханқызы А

28.07.91

Арнаулы орта

Бастауыш сынып

Педагог-модератор

3 жыл 4 ай

29

Алтыбаев Б

14.11.88

Жоғары

Дене ш

б/к

4 ай

30

Ешмуханбет Д

08.11.96

Жоғары

Дене ш

б/к

4 ай

31

Абыканова Д

21.05.97

Жоғары

рус. яз

Педагог-модератор

4 жыл 4 ай

32

Молдабекова Н.Б

16.06.87

Жоғары

рус. яз

б/к

13 жыл 4 ай

33

Тулембеков Т.Т

28.05.61

Арн.орта

музыка

б/к

4 жыл 4 ай

34

Дүйсенбай Г. Н

23.03.76

Жоғары

География, көркем еңбек

Педагог-модератор

18 жыл 4 ай

35

Еспенбетова Ж. К

30.08.89

Жоғары

Ағылшын тілі

б/к

4 жыл 4 ай

36

Чукубасова М.Б

20.05.96

Жоғары

Бастауыш сынып

б/к

4 жыл 6 ай


]]>





Көксу орта мектебі бойынша педагог-мамандар туралы мәлімет


Р\с

Аты жөні

Туған жылы, күні, айы

Білімі

Пәні

Санаты

Еңбек өтілі

1

Буджибаев Д.А.

01.05.89

жоғары

биология

Педагог-зерттеуші

13 жыл 3ай

2

Балтабаева А.Б.

09.02.94

жоғары

химия

Педагог-модератор

5 жыл 10 ай

3

Утепова Г.М

25.12.65

жоғары

география

Педагог-сарапшы

38 жыл 4 ай

4

Молдабекова А.А.

09.20.99

Арн.орта

Дене ш

б/к

4 ай

5

Исабек Е.Е

20.03.91

жоғары

физ-ра

2

10 жыл 4 ай

6

Меркебаев С.С.

16.07.89

жоғары

НВП

2

7 жыл 2 ай

7

Ибрагимов Е.Н.

21.02.84

жоғары

ИВТ

Педагог-модератор

14 жыл

8

Меркулова А.Б.

14.01.89

жоғары

биология

Педагог-сарапшы

10 жыл 4 ай

9

Дусенбаева.А.А

05.11.81

жоғары

математика

Педагог-модератор

19 жыл

10

Байгабатова А.Ж.

30.11.85

жоғары

математика

2

12 жыл 10 ай

11

Исраилова К.В.

05.11.85

жоғары

рус. яз

Педагог-зерттеуші

13жыл 5ай

12

Исмайлова К.Т.

12.12.85

жоғары

каз-яз

Педагог-модератор

15 жыл 1 ай

13

Оленбаева Н.О.

08.09.82

жоғары

каз-яз

Педагог-модератор

13 жыл 9 ай

14

Божыбаева Г.А.

25.02.86

жоғары

Әлеуметтік педагог, каз-яз

б/к

15 жыл

15

Имангожаева А.А.

25.07.66

жоғары

англ. яз

Педагог-сарапшы

32 жыл 1 ай

16

Исабаева Р.И.

01.01.68

жоғары

История

Педагог-сарапшы

28 жыл 2 ай

17

Нышанова Г.А.

02.02.8

жоғары

История

Педагог-модератор

10 жыл 4 ай

18

Жумагулова Г.Т.

06.07.81

жоғары

нач.класс

Педагог-модератор

16 жыл 4 ай

19

Аманбаева Л.С.

14.08.83

жоғары

нач.класс

Педагог-модератор

17 жыл 3 ай

20

Торгаева Г.М.

30.09.76

арнаулы орта

нач класс

2

12 жыл 5 ай

21

Абильбаева С.С.

23.08.73

арнаулы орта

нач класс

б/к

6 жыл 3 ай

22

Абыканова Г.С.

03.04.85

жоғары

өзін-өзі тану

Педагог-модератор

11 жыл

23

Базилова  Ж.К

29.03.62

арнаулы орта

нач.класс

б/к

17 жыл 5 ай

24

Кожманбетова  Д.Р          

14.03.99

Жоғары

өзін-өзі тану

б/к

2 жыл

25

Алтыбаев А

21.01.86

арнаулы орта

Көркем еңбек

б/к

2 жыл

26

Жамболусова А.И

05.02.85

жоғары

дефектолог

б/к

16 жыл 3 ай

27

Нүсіпжан А.Р

18.11.96

Арнаулы орта

Бастауыш сынып

Педагог-модератор

4 жыл 4 ай

28

Нурымханқызы А

28.07.91

Арнаулы орта

Бастауыш сынып

Педагог-модератор

3 жыл 4 ай

29

Алтыбаев Б

14.11.88

Жоғары

Дене ш

б/к

4 ай

30

Ешмуханбет Д

08.11.96

Жоғары

Дене ш

б/к

4 ай

31

Абыканова Д

21.05.97

Жоғары

рус. яз

Педагог-модератор

4 жыл 4 ай

32

Молдабекова Н.Б

16.06.87

Жоғары

рус. яз

б/к

13 жыл 4 ай

33

Тулембеков Т.Т

28.05.61

Арн.орта

музыка

б/к

4 жыл 4 ай

34

Дүйсенбай Г. Н

23.03.76

Жоғары

География, көркем еңбек

Педагог-модератор

18 жыл 4 ай

35

Еспенбетова Ж. К

30.08.89

Жоғары

Ағылшын тілі

б/к

4 жыл 4 ай

36

Чукубасова М.Б

20.05.96

Жоғары

Бастауыш сынып

б/к

4 жыл 6 ай


]]>
admin Mon, 04 Apr 2022 01:35:07 +0600
Мектеп жайлы мағлұмат https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/19-mektep-zhayly-malmat.html https://koksu-kerbulak.mektebi.kz/o-detskom-sade/19-mektep-zhayly-malmat.html
]]>

]]>
admin Sat, 03 Mar 2018 06:33:22 +0600